Види таргетованої реклами
Одне з головних переваг таргета для самих компаній – це збір статистики і можливість гнучко змінювати політику просування в разі невдач без репутаційних і фінансових втрат, редагувати рекламні пости і багато іншого. Виділяють три підвиди таргетированной реклами які мають абсолютно різні прайси:
Оголошення
Важливо зображення це, текст із зображенням, відеоролик, посилання на сайт і багато іншого. Кожен з типів оголошень оцінюється по-різному і сприймається аудиторією по-різному. За що вноситься оплата – за показ (з’явилося в стрічці і можливо контент подивляться) або клік (безпосередній перехід).
Що саме рекламується – бренд, блог, івент, вебінар, посилання на курси і т.д Перший або другий (третій або будь-який інший) раз. Якщо аудиторія зацікавилася послугою, але з якоїсь з причин не здійснювала покупку, здійснюється повторний підігрів і повернення аудиторії до моменту здійснення покупки – так званий ретаргет.
Instagram і Facebook
Для Фейсбук і Інстаграм використовуються однакові алгоритми просування і способів оплати. Що вони пропонують:
- Оплату за 1000 показів;
- Оплату за кожен перехід на офіційний сайт / сторінку
- Оплата за встановлення програми або програми;
- Оплата за перегляди відеороликів: від 2 або 15 секунд.
На цьому кількість налаштувань не закінчується. Обидві соцмережі пропонують інструмент Lead Ads, який замінить переходи на сайт і дозволить збирати контакти лидов. Фіксованої вартості на рекламу не існує – однак є так звана гранична ціна за покази, кліки, покази відео. Якщо не налаштовувати ціну самостійно, алгоритми Фейсбуку і Інстаграма самі визначають ставку (за аналогією з аукціоном), до якої увійдуть максимум дій за мінімум вартості. Як алгоритми визначають, скільки потрібно платити? Все дуже просто – ці дані грунтуються на кількості активних конкурентів, що займає ту ж нішу, що і ви, а також налаштуваннях географії, місця показу і т.д.
VK
Ціна таргет реклами для Вконтакте грунтується на фіксованій ставці за покази, кліки та переходи по оголошенню. За аналогією з ФБ і Інстаграм реклама ВК передбачає форми для лідогенераціі зі збору заявок. Такий вид реклами оплачується також як покази або кліки.
Підготовка до запуску таргетинговой реклами в соціальних мережах
Ми підготували два ефективних ради, з якими обов’язково варто ознайомитися перш ніж замовити або запускати рекламу в соцмережах.
Аналітика понад усе
Повертаючись до маркетингового аналізу цільової аудиторії, хочеться згадати, що цей етап часто пропускається. У бренда є напрацьована аудиторія, і дослідження здається непотрібним. Однак саме це може привести до втрати величезного пласту платоспроможних клієнтів, які з радістю скористалися б вашими послугами але не знали про них.
Аналіз ринку та виявлення справжніх потреб цільової аудиторії допоможе охопити максимальну кількість потенційних покупців і підняти бізнес на новий рівень.
Просто = складно
На перший погляд, налаштувати таргетингової рекламу з нуля – просто. Заходьте в соцмережі і … Далі йде набір операцій, які вимагають досвіду і розуміння роботи алгоритмів соцмереж.
При першому самостійному запуску неможливо передбачити всі можливі помилки і не допустити їх. Саме тому рекомендується звернутися за допомогою до фахівців. Таргетована реклама в Харкові від студії Рубіка допоможе зробити ваш бренд більш успішним і впізнаваним.