Розробка логотипів

Логотип - це об'єднання форм, кольорів, знаків, які роблять ваш бренд унікальним і впізнаваним, дозволяє виділитися серед конкурентів.

Даний графічний елемент є одним з найважливіших елементів в корпоративному стилі, так як він використовується повсюдно, в різній колірній гамі і розмірах, що необхідно врахувати при його розробці. Саме логотип асоціюється у споживача з тим чи іншим брендом, що при позитивному іміджі, дозволяє збільшити продажі.

Вартість: від 99$

Термін: від 3 днів

Що ви отримуєте за цю ціну?
  • полегшується ідентифікація бренду
  • підвищується впізнаваність і рівень довіри до бренду
  • універсальне лого під всі формати і кольору
  • об’єднання сучасних тенденцій і побажань замовника

Для чого потрібна розробка логотипу компанії

Логотип, як відбиток пальця або стиль одягу – зобов’язаний бути унікальним. Він дозволяти ідентифікувати компанію, фірму, торгову марку або підприємство, сформувавши впізнаваний образ. Виглядати він може як графічне зображення, символ, буквений ряд або комбінація того й іншого. Історія знає безліч прикладів вдало підібраних логотипів, забезпечили 100% впізнаваність бренду. Фірмові знаки Pepsi, Mercedes, McDonalds, Google, Puma, Apple і інших компаній-виробників не сплутаєш ні з чим. Чіткі, яскраві і лаконічні вони довели свою працездатність. Їх самобутність незаперечна. Виглядають вони досить просто, але за створенням цього враження стоїть ціла команда професіоналів, що подолали масу мозкових штурмів заради створення одного графічного шедевра.

Будь-якій організації необхідний свій логотип, що відображає її прагнення, спрямованість діяльності, що вселяє довіру споживача. Саме він задає старт формуванню впізнаваності і іміджу компанії. Виділяє серед конкурентів і навіть сприяє зростанню прибутку. На творців логотипу лягає велика відповідальність. В якомусь сенсі вони зумовлюють майбутню долю компанії, бренду, сайту. Щоб результат їх роботи виявився не просто очікуваним, а досяг вау-ефекту, необхідно гармонійне поєднання знань, думок і почуттів.

Основні етапи розробки

Беручись за розробку фірмового знака, необхідно наділити його такими якостями:

  • унікальність;
  • оригінальність;
  • асоціативність;
  • виразність;
  • універсальність.

При цьому важливо пам’ятати, що логотип – НЕ ялинкова прикраса, актуальність якого визначається періодом новорічних свят. Він стає обличчям компанії, тому мало створити просто красиву графічну форму. Необхідно наділити її змістом. Його основне завдання полягає в тому, щоб сформувати правильний асоціативний ряд, який працює в двох напрямках. Перше – викликати лояльність і довіру з боку споживача. Друге – акцентувати увагу на основні принципи роботи компанії.

Починається все зі збору інформації. Вивчається структура роботи і сфера діяльності компанії. Визначаються найбільш сильні конкуренти. Проводиться аналіз їх логотипів. На підставі отриманих даних розробляється базовий концепт фірмового знака. Продумуються колірні і стилістичні особливості.
Підготовчий етап плавно перетікає в створення перших начерків та ескізів. Правити і допрацьовувати графічне зображення значно простіше, ніж уявне. Важливо не забувати, що логотип повинен вигідно виглядати при розміщенні на будь-якій поверхні, будь то фірмовий бланк або вивіска компанії на фасаді будівлі.

Після остаточного затвердження логотипу, його необхідно перевірити на унікальність і запатентувати, виключаючи можливість копіювання іншими фірмами.
Презентація та впровадження логотипу – відповідальний і вирішальний крок. Він повинен стати частиною продуманої рекламної кампанії. Необхідно заздалегідь визначитися з форматом його появи на публіці. Для початку можна використовувати його на сайті компанії, на рекламній поліграфії, упаковках, виробленої продукції тощо. Хороші результати дає організація гучних акцій і BTL-заходів з використанням фірмового знака.

Смисловий зміст логотипу, внутрішня енергія, яка полягає в ньому, стане дороговказом для становлення і розвитку підприємства.

Що являє собою розробка у талановитого дизайнера

Розробка логотипу фірми – дивовижний процес, що синтезує творче начало і професійні технічні навики. Він в чомусь схожий зі збором дитячої пірамідки. Пам’ятаєте таку іграшку? Кожен в дитинстві любив возитися з нею. Нічого складного на перший погляд. Береш кольорові кільця і ​​збираєш пірамідку, дотримуючись принципу переходу від більшого до меншого. Важливим є те, що дитина без втручання дорослих доходить до побудови правильної конструкції інтуїтивно. При цьому використовує практичні навички складання кілець. Він помиляється, перекладає і переставляє кільця місцями до тих пір, поки не отримає модель потрібної форми. Для нього це просто і складно водночас. Але результат приводить у захват, як його самого, так і оточуючих.

За таким же сценарієм здійснюється розробка логотипу. Частенько дизайнер покладається на інтуїцію. З величезного потоку знань в області символізму він вибирає крупиці, що дозволяють створити щось абсолютно унікальне. Подібно скульпторові, він бере величезну кам’яну брилу і відсікає від неї все зайве. В результаті залишається простота форм, що здається цілком природною і зрозумілою. Наявність природних інстинктів і придбаних практичних навичок допомагають дизайнеру намацати унікальний образ, найбільш відповідний для логотипу конкретної компанії. А вже стане він ящиком Пандори або скатертиною-самобранкою залежить від уміння правильно використовувати плоди творчості фахівця веб-індустрії.

Порядок работ

  1. Збір
    інформації

    Аналізуємо сферу діяльності, існуючі елементи бренду, виявляємо потреби і бажання споживачів.

  2. Розробка
    ідеї

    Визначаємо посил і ідею, яку повинен нести логотип, шукаємо образ, необхідний для формування бажаних емоцій при його сприйнятті.

  3. Розробка
    концепції

    Розробляємо кілька концепцій нового логотипу і опрацьовуємо форми знака, підбираємо шрифт і визначаємо формат компонування.

  4. Оформлення

    Опрацьовуємо деталі на обраному концепті: розробляємо колірні схеми, розміри, дрібні штрихи.

  5. Презентація

    Показуємо як буде виглядати логотип на рекламній продукції, у пресі чи на корпоративних об'єктах.

  6. Вихідні тексти

    Після затвердження логотипу ми готуємо вихідні в векторному форматі і передаємо клієнту.

Приклади робіт

Ціни

Відгуки

Маєте технічне завдання?

Якщо у вас вже є складене технічне завдання під ваш проект з усією необхідною інформацією - просто надішліть його нам.

Давайте обговоримо ваш проект!

Для аналізу і прорахунку вашого завдання нам необхідно отримати ввідні дані про ваш проект.

Інші послуги

Обговорити проект

Google Rating 5.0 Based on 14 reviews
Telegram Viber messenger email