Просування в соціальних мережах

Social Media Marketing - комплекс заходів по просуванню вашого бренду в соціальних мережах.

Просування в соціальних мережах є одним з найбільш дієвих маркетингових ходів для будь-якої компанії або продукту. Реклама в соціальних мережах - це спосіб зробити ваш бренд пізнаваним і популярним.

Вартість: від 299$ / у місяць

Що ви отримуєте за цю ціну?
  • підвищення впізнаваності бренду
  • моментальна лідогенераціі
  • зростання кількості продажів
  • ведення сторінок у соціальних мережах
  • реклама в соціальній мережі

Одним з найбільш актуальних і продуктивних напрямків інтернет маркетингу є SMM просування. Ця галузь стрімко розвивається та демонструє приголомшливі результати – приріст органічного трафіку понад 15%. Причина позитивної динаміки лежить на поверхні. Ефективне просування сайту в соціальних мережах може обходитися на порядок дешевше, ніж інші способи його розкрутки.

Просування в соціальних мережах приводить зацікавленого покупця

Чому схема роботи SMM дає очікувані результати? Думаєте магія? Ні, чиста психологія. Почніть аналіз з себе. Як часто ви цілеспрямовано шукайте сайт для замовлення товарів або послуг? Явно не кожен день. А ось з друзями в соціальних мережах спілкуєтеся постійно і, напевно, прямо зараз. Ось і логічне пояснення – набагато простіше і швидше залучити зацікавленого покупця звідти, де він буває кожен день, а не покладатися на волю випадку.

Вконтакте, Однокласниках і на Фейсбуці цілодобово зависають користувачі різних вікових груп. Якщо їх потреби і інтереси збігаються з тематикою вашої пропозиції, їм буде зручніше відвідати ваш ресурс в один клік і спілкуватися безпосередньо, а не шукати інформацію в списку видачі запитів. Ненав’язлива реклама має свої переваги:

  • постійно в зоні доступу для користувача;
  • забезпечує швидкий перехід по посилання;
  • поділитися нею в соцмережах не складає проблем.

Скористайтеся можливостями SMM в повній мірі. Оцініть продуктивність соціального маркетингу. Розвивайте свій бізнес в інтернеті, спілкуючись і ділячись інформацією з цікавими людьми. Почніть прямо зараз!

SMM маркетинг це зв’язок з клієнтом в режимі онлайн

Використовуючи соцмережі можна організувати просування нового бренду або підвищити впізнаваність діючої торгівельної марки, ділитися гарячими новинами, проводити опитування, інформувати про запуск акцій та анонсувати майбутні заходи. Доступ до зв’язку з клієнтами в режимі онлайн дозволяє економити час, продавати і рекламувати все що завгодно.

Першочерговим завданням є збір цільових передплатників. Їх живе спілкування і зацікавленість у вашій пропозиції гарантує залучення ще більшої кількості відвідувачів. Ми вже готові взятися за реалізацію продуктивної SMM стратегії, а ви?

Щоб почати повномасштабну розкрутку сайту в соціальних мережах, не потрібно довго чекати, коли у вашій групі набереться достатня кількість передплатників. Для швидкого знаходження, відсіювання і залучення цільової аудиторії досить скористатися спеціальним рекламним інструментом. Ми знаємо, як це зробити!

Етапи просування в соціальних мережах

  1. Визначення
    цілей

    Аналіз існуючого сайту або іншого майданчика для продажу, визначення цілей і постановка завдань.

  2. Аналіз
    продукту

    Визначаємо сильні і слабкі сторони продукту, підбираємо формат рекламних оголошень і місця розміщення.

  3. Вибір
    аудиторії

    Підбираємо первинну цільову аудиторію вашого продукту, яка буде максимально зацікавлена в ньому.

  4. Створення
    оголошень

    Відбираємо матеріали, які зможуть привернути увагу і зацікавити цільового покупця, оформляємо рекламні оголошення.

  5. Аналіз
    результату

    Проводимо аудит отриманих результатів, беремо до уваги відгук аудиторії і нові можливості соціальних мереж.

  6. Модернізація
    кампанії

    Працюємо над поліпшенням показника конверсії рекламної компанії, змінюючи формати оголошень і аудиторію.

Приклади робіт

Ціни

Часті помилки

Бажання платити за конкретні конверсії та замовлення цілком логічне і правильне, проте, реклама, навіть таргетована, на жаль, так не працює.

Справа в тому, що крім якості та обсягів роботи команди фахівців з просування в соціальних мережах, на показник конверсії впливають і інші фактори:

  • затребуваність продукту;
  • купівельна спроможність;
  • якість і властивості продукту.

Всі ці пункти ніяк не пов’язані з роботою фахівців, але деякі фахівці пропонують таке рішення. Як вони можуть бути впевнені що заявки будуть? Або може вони самі генерують ці заявки?

Відгуки

Давайте обговоримо ваш проект!

Для аналізу і прорахунку вашого завдання нам необхідно отримати ввідні дані про ваш проект.

Маєте технічне завдання?

Якщо у вас вже є складене технічне завдання під ваш проект з усією необхідною інформацією - просто надішліть його нам.

Інші послуги

Обговорити проект

Google Rating 5.0 Based on 16 reviews
Telegram Viber messenger email