Контекстна реклама (PPC)

Один з потужніших інструментів інтернет маркетингу по залученню клієнтів навіть в найбільш конкурентних сферах.

Контекстна реклама - інструмент залучення зацікавленої цільової аудиторії, який дозволяє не тільки залучити потенційного клієнта з обраної тематики, а й просунути сайт в пошукових системах.

Вартість: від 240$ у місяць

Що ви отримуєте за цю ціну?
  • аналіз вашої ніші і конкурентів
  • визначення маркетингової стратегії
  • настройка і ведення рекламної кампанії
  • особистий кабінет зі звітністю

Контекстна реклама – це невеликі оголошення, розміщені на сторінках пошукових систем. Знаходяться вони в зонах, що гарантують прямий візуальний контакт з потенційним споживачем. Видача рекламних блоків ранжирується інтересами користувача, на які вказує тематика вводиться ним запиту.

Контекстна реклама дозволяє забезпечити рішення декількох бізнес завдань:

  • постійний приріст органічного трафіку;
  • просування рекламованих товарів і послуг в заданому сегменті ринку;
  • збільшення обсягів продажів і прибутку;
  • швидке оповіщення потенційних споживачів про старт акцій і спецпропозицій;
  • формування споживчої лояльності по відношенню до бренду.

Створити і розмістити контекстну рекламу в потрібному місці дозволяють спеціальні сервіси, що функціонують на базі найбільш використовуваних пошукових систем.

Місця розміщення рекламних оголошень в системах швидкого пошуку:

  • Область спецростошування – верхня частина сторінки. Що займає зону над результатами пошуку оголошення супроводжується позначкою реклама. Дана позиція вигідна тим, що привертає увагу користувача в першу чергу.
  • Область гарантованих показів – зона з правого боку сторінки. Рекламна інформація подається у вигляді яскравого слайд або компактного блоку, що привертає увагу користувача. Результативність роботи цієї позиції не нижче, ніж оголошень на перших шпальтах, а вартість менше.
  • Область динамічних показів – це зони розміщення оголошень в нижній частині сторінки. Показ рекламних блоків має певну черговість, що залежить від характеру запиту, що вводиться користувачем. Вартість такого розміщення нижче, ніж у двох попередніх видів.

Переваги контекстної реклами

Розміщуючи ємні текстові оголошення в популярних пошукових системах (Яндекс, Гугл, Mail.ru і Рамблер), ви гарантовано залучаєте на свій ресурс зацікавлений контингент користувачів. Збільшити результативність припливу органічного трафіку дозволить також розміщення оголошень в популярних соціальних мережах і на сайтах-партнерах пошукових систем. Зробити це можна за допомогою спеціальних налаштувань. Список відповідних сайтів підбирається автоматично, з урахуванням тематики вашої контекстної реклами.

Даний вид просування вашого ресурсу в мережі дозволяє поступово нарощувати число активних відвідувачів і примножувати обсяги продажів. Ключовою особливістю роботи контекстних оголошень є той факт, що оплачуються лише реальні переходи по посиланню.

Як розраховується вартість PPC реклами

Послуга створення і розміщення контекстної реклами оплачується з урахуванням характеру заданих ключових слів, за якими вас повинні знаходити покупці. Залежно від конкурентності запиту на ринку вартість зростає. Головною перевагою такої послуги є система «one click – one buyer». В результаті, замовник платить за реальних покупців, які прийшли за посиланням, а не за випадкові перегляди. Залежно від популярності використовуваного запиту, ціна за клік може бути різною – від декількох копійок, до десятків гривень.

Що ми плануємо робити для просування вашого бізнесу в інтернеті?

Якщо вас цікавлять послуги контекстної реклами в Харкові, ви звернулися за адресою. Фахівці нашої компанії вивчать об’єкт просування, складуть список рекомендацій по доопрацюванням, внесуть корективи в схему діючої рекламної кампанії або напишуть її сценарій заново. Вони проведуть аналіз релевантності запитів, відберуть максимально продуктивні для роботи ключові слова, вкажуть перелік «мінус-слів». Ефективність їх роботи ви зможете оцінювати особисто. Комплекс зазначених заходів дозволить замовнику самостійно відстежувати продуктивність сайту.

Ми орієнтовані на плідну співпрацю. Для досягнення оптимального результату враховуємо реальне місце розташування цільової аудиторії, оцінюємо конкурентоспроможність і доцільність розміщення контекстної реклами в заданому регіоні. Відповідно до бюджету проекту підбираємо найкращий час показу оголошень.

Етапи ведення контекстної реклами

  1. Визначення
    цілей

    Аналіз існуючого сайту або інший продає майданчика, визначення цілей і постановка задач.

  2. Аналіз
    продукту

    Визначаємо сильні і слабкі сторони продукту, підбираємо формат рекламних оголошень і місця розміщення.

  3. Підбір
    ключових слів

    Ретельно відбираємо ключові слова для вашої рекламної кампанії, генеруємо мінус-слова

  4. Створення
    оголошень

    Відбираємо матеріали, які зможуть привернути увагу і зацікавити цільового покупця, оформляємо рекламні оголошення.

  5. Аналіз
    результату

    Проводимо аудит отриманих результатів, беремо до уваги відгук аудиторії і нові можливості рекламного кабінету.

  6. Модернізація
    кампанії

    Працюємо над поліпшенням показника конверсії рекламної компанії, змінюючи формати оголошень і ключові слова.

Приклади робіт

Ціни

Відгуки

Давайте обговоримо ваш проект!

Для аналізу і прорахунку вашого завдання нам необхідно отримати ввідні дані про ваш проект.

Маєте технічне завдання?

Якщо у вас вже є складене технічне завдання під ваш проект з усією необхідною інформацією - просто надішліть його нам.

Інші послуги

Обговорити проект

Google Rating 5.0 Based on 17 reviews
Telegram Viber messenger email