Стройпартнер

Інтернет магазин гіпермаркета будівельних матеріалів

Посилання на проект

Мета

Розробити інтернет магазин будматеріалів для ТОВ "Стройпартнер"

Завдання

  • розробити дизайн інтернет магазину
  • адаптивна верстка сторінок сайту
  • розробка функціоналу та імплементація на CMS
  • авторизація в особистому кабінеті за номером мобільного телефону
  • розширені коментарі
  • впровадження мікророзмітки
  • відгуки про бренди (виробники)
  • аудіо-опис
  • скачування технічної документації
  • швидке замовлення всього кошика
  • придбання товарів за бонусні бали
  • різні умови і іконки для різних товарів

Історія проекту

Робота над цим інтернет магазином була цікавою і плідною. Наша команда вирішувала складні завдання клієнта по реалізації функціоналу і впоралася з усіма викликами.

Опис функціоналу та опрацювання маркетингових можливостей в рамках сайту з боку замовника була деталізованої і продуманої, що дозволило побудувати ефективний процес розробки інтернет магазину і реалізувати проект згідно з усіма вимогами.

Головна сторінка

Головна сторінка виконана в класичному стилі, з використанням:

  • головного банера для розміщення акційних пропозицій, що складаються з декількох банерів зі слайдером;
  • акційних пропозицій, з можливістю переходу в розділ з товарами зі знижкою;
  • рекламних банерів;
  • блоку рекомендованих категорій і товарів;
  • блоку нових надходжень;
  • останніх записів з блогу;
  • переліку виробників / брендів.

Основною складністю при розробці головної сторінки інтернет магазину було питання компонування “шапки” (header, хедер) та “низу” (footer, футера) сайту, оскільки необхідно було розмістити велику кількість інформаційних і функціональних елементів для взаємодії з користувачем.

Головна сторінка інтернет магазину будівельного гіпермаркету Стройпартнер

Меню

При розробці меню каталогу інтернет магазину були враховані всі розділи і види товарних позицій, представлених в гіпермаркеті. Для реалізації такої об’ємної структури дерева категорій використовується трирівневе меню, навігацію по якому полегшують графічні елементи.

Для першого рівня були розроблені іконки категорій, для візуального поділу на основні види товарів, а на третьому рівні використовуються вже зображення для більш глибокої деталізації різновидів товарів.

Сторінка каталогу

Дана сторінка містить не тільки розширену версію каталогу, для більш зручної навігації, а також додаткові маркетингові елементи:

  • систему банерів;
  • акційні пропозиції;
  • останні записи з блогу.

Сторінка каталогу інтернет магазину будівельного гіпермаркету Стройпартнер

Сторінка категорії

На сторінці категорії розташований слайдер з переліком дочірніх категорій і фільтр в бічній закріпленої панелі. Також для цієї сторінки була розроблена і впроваджена система банерів, яка складається з:

  • рекламних блоків в плаваючою бічній панелі, яка постійно знаходиться на очах у користувача;
  • рекламних банерів в списку товарів, який користувач помітить при ознайомленні з асортиментом продукції.

Це дозволяє розмістити ще більше спеціальних пропозицій на сторінці, нативної запровадивши їх у контент сайту.

Система ярликів

В рамках створення інтернет магазину необхідно було розробити систему інформаційних іконок / ярликів, які б інформували користувача про спеціальні умови, що діють для товару.

Така система мала на увазі створення двох типів інформаційних елементів для товарів:

  1. система привілеїв – для кожного товару вказувалися бонуси і інші приємні умови щодо його придбання, наприклад постійна наявність або безкоштовна доставка;
  2. іконки товарів – система, що дозволяє прикріпити до товару додаткові інформаційні графічні елементи з підписами, наприклад “кратна доставка” або “знижений у ціні товар”.

Сторінка виробника, бренду

Для розділу брендів (виробників) була розроблена окрема система рейтингу, яка дозволяє залишати коментарі про виробників і брендах, представлених в даному інтернет магазині.

Сторінка товару

Над сторінкою товару була проведена окрема величезна робота по компоновці і розробці функціоналу, оскільки на даній сторінці компактно і зручно розміщені:

  • найменування та код товару – таким чином щоб користувач відразу міг ідентифікувати товар для оператора;
  • інформаційні іконки і привілеї;
  • вартість товару в бонусних балах;
  • кнопка і форма покупки в один клік;
  • переваги і умови придбання товару в даному інтернет магазині;
  • форма для уточнення оптових умов поставки;
  • опис в аудіо-форматі та текстовому;
  • характеристики і технічна документація;
  • відео про товар;
  • розширені відгуки з рейтингом, відповідями та підпискою на відповіді;
  • питання і консультації;
  • аналоги;
  • рекомендовані товари.

Кошик

Для сторінки кошика була розроблена система швидкого замовлення, яка дозволяє замовити в один клік не один товар, як на сторінці продукту, а усі товари з кошика за один раз.

Також на сторінці кошика розміщена вся інформація по товарах:

  • сума замовлення;
  • сума балів, отриманих за придбання даної кількості одиниць;
  • вага замовлення, для прорахунку транспортування.

Сторінка кошика товарів інтернет магазину будівельного гіпермаркету Стройпартнер

Оформлення замовлення

Порівняння товарів

Личный кабинет пользователя

Однією з вимог при розробці інтернет магазину була реалізація особистого кабінету користувача з історією замовлень, накопиченням бонусних балів, а також градацією за типами покупців.

Також був реалізований функціонал авторизації і реєстрації за допомогою номера мобільного телефону, оскільки цільова аудиторія даного магазину рідко використовує електронну пошту.

Сторінка особистого кабінету товарів інтернет магазину будівельного гіпермаркету Стройпартнер

Інформаційні сторінки

Сторінка блогу

Дана сторінка служить в якості посадкового сторінки для залучення відвідувачів в інтернет магазин за інформаційними запитами з подальшою конвертацією користувачів в клієнтів.

Цьому сприяє наявність переліку супутніх товарів, зазначених у статті. Таким чином, відвідувач, що зайшов на сторінку сайту з пошукової видачі, може ознайомитися зі статтею і відразу ж придбати цікавить його товар.

Хочу подібний сайт

Обговорити проект

    Google Rating 5.0 Based on 28 reviews
    Telegram Viber messenger email