Onemoda

Мультибрендовий інтернет магазин одягу в США

Посилання на проект

Мета

Розробка інтернет магазину брендового одягу Onemoda

Завдання

  • розробка дизайну інтернет магазину
  • адаптивна верстка сторінок сайту
  • розробка функціоналу інтернет магазину
  • перенесення даних зі старого сайту
  • додавання платіжних систем: Stripe, Affirm, PayPal, AmazonPay
  • переробка адміністративної панелі CMS під вимоги клієнта

Історія проекту

З огляду на успішні роботи протягом тривалого часу над попередніми проектами, клієнт звернувся до нас із завданням по редизайну інтернет магазину брендового одягу в США. Було надано технічне завдання і побажання по дизайну для нового інтернет магазину, які ми обговорили нашою командою з клієнтом і його представником.

Основною проблемою старої версії сайту була відсутність сучасного дизайну, що викликає довіру, який впливає на відсоток конверсій. Другим аспектом за важливістю була мобільна версія, оскільки 80% трафіку – мобільний.

Окрему увагу було приділено швидкості роботи сайту, оскільки сайт повинен був грузиться швидко і відображатися коректно у всіх сучасних браузерах.

Ще однією вимогою було перенесення всіх даних сайту і адрес існуючих сторінок.

Було прийнято рішення розробити мінімалістичний і строгий дизайн з акцентом на товарах, при цьому врахувати  невеликий обсяг текстового контенту.

Головна сторінка

Для головної сторінки інтернет магазину була взята типова концепція eCommerce проектів з основним слайдшоу, переліком основних категорій, а також акціями та брендами.

Відмінністю головної сторінки, в даному проекті, став віджет кошика, який відображає товари додані раніше у кошик, якщо користувач не оформив замовлення раніше.

В рамках проекту були розроблені додаткові елементи для відображення знижок та акційних пропозицій, наприклад:

  • смуга в шапці сайту;
  • інформація про купони на картці товару на сторінці категорії і на сторінці товару;
  • окрема сторінка з переліком акційних пропозицій.

Головна сторінка інтернет магазину одягу Onemoda

Шапка сайту та меню

У шапці сайту було розміщено основне меню, пошук  і корзина. Меню розділене на два основні розділи – чоловіче і жіноче, в кожному з яких, при наведенні, з’являються підрозділи: одяг, взуття та аксесуари, а також більш конкретизовані категорії третього рівня.

У блоці меню другого рівня розміщені невеликі рекламні банери, які дозволяють акцентувати увагу користувача на необхідних розділах інтернет магазину.

Поле пошуку реалізовано з випадаючими меню-підказками, які “на льоту” підвантажують товари, які вводять пошуковому запиту.

Сторінка каталогу

Дана сторінка виконана у вигляді плитки дочірніх категорій, в стилі Windows Metro, з зображеннями, що відображають тип товарів з даного підрозділу, кожне з яких плавно збільшується при наведенні, що створює ненав’язливий і приємний ефект.

Сторінка категорії

Основним завданням, в розробці даної сторінки, було зробити акцент на фото товару, при цьому, формат зображень повинен бути універсальним і підходити для всіх типів товарів. Виходячи зі співвідношення сторін зображень були підібрані розміри карток товарів, а також кількість відображуваних одиниць в одному рядку.

При наведенні на картку товару зображення змінюється на інше, для того щоб показати цей товар в різних ракурсах ще в загальному списку, не заходячи на сторінку конкретного товару.

У лівій колонці розташований фільтр який дозволяє більш детально підібрати потрібний товар. При прокручуванні сторінки фільтр фіксується на екрані користувача для більш зручної взаємодії з ним.

Також є кнопка приховування фільтра, у випадках, коли він не має значення для покупця. В такому випадку на сторінці показується більше товарів в рядку.

Сторінка товару

Окрему увагу при розробці сайту було приділено принципу роботи з розмірами товарів, оскільки в попередній версії сайту він був побудований дуже не практично. Під час передавання даних в нову версію сайту інформація була систематизована і розроблений новий зручний принцип роботи та управління розмірами.

Дуже важливо було вивести таблицю розмірів для кожного товару, а також інформацію про способи повернення та інші інформаційні посилання, наприклад “Задати питання” по товару.

Кошик

Для сторінки кошика був розроблений окремий шаблон шапки сайту, який би не відволікав користувача від процедури оформлення замовлення. Кошик виконан в мінімалістичному стилі для простоти сприйняття.

Сторінка кошика інтернет магазину одягу Onemoda

Сторінка оформлення замовлення

Сторінка оформлення замовлення інтернет магазину одягу Onemoda

Сторінка подяки за замовлення

Сторінка подяки за замовлення інтернет магазину одягу Onemoda

Сторінка обраного

Сторінка поширених запитань

Оскільки одним із завдань при редизайні інтернет магазину було підвищення рівня довіри користувачів, окрему увагу було приділено інформаційним сторінкам, таким як:

  • сторінка поширених запитань;
  • сторінка контактів;
  • сторінка “Про компанії”.

Сторінка поширених запитань інтернет магазину одягу Onemoda

Сторінка контактів

Сторінка контактів інтернет магазину одягу Onemoda

Сторінка "Про компанію"

Даний розділ сайту не перевантажували великою кількістю тексту, а через графічну складову і спецефекти передали ідею бренду.

Сторінка помилки 404

Сторінка помилки 404 інтернет магазину одягу Onemoda

Мобільна версія

Хочу подібний сайт

Обговорити проект

    Google Rating 5.0 Based on 28 reviews
    Telegram Viber messenger email