Мета
Редизайн роздрібного інтернет магазину шкіргалантереї De Esse.
Завдання
- розробити новий дизайн інтернет магазину
- реалізувати програму лояльності
- додати розширені відгуки
- можливість покупки комплектів
- отримання бонусів за друзів
Головна сторінка
Компанія “De Esse” звернулася до нас із завданням реалізувати інтернет магазин за розробленим клієнтом дизайн-макетом, однак, проаналізувавши вихідні, ми прийшли до висновку, що такий дизайн буде низько-конверсійним і буде відштовхувати покупця.
У зв’язку з цим наша команда запропонувала послуги з розробки дизайну сайту, і, на наш погляд, успішно впоралася з поставленим завданням. Дизайн сайту вийшов яскравим, привабливим і комфортним.
Каталог
Каталог, незважаючи на сумніви клієнта, ми оснастили зручним фільтром, який дозволяє вибрати потрібний товар швидше і простіше. Це дозволить збільшити конверсію в випадках, коли, покупцеві важливо вибрати товар певного кольору, наприклад.
Сторінка товару
На сторінці продукту, крім уже звичних елементів, є можливість придбати комплект товарів за зниженою ціною і отримати другий товар в подарунок.
Також ми додали функціонал розширених коментарів вже на етапі розробки для того щоб зробити спілкування з покупцями більш комфортним.
Особистий кабінет
В особистому кабінеті були розроблені додаткові блоки для реалізації програми лояльності, бонусного рахунку, а також функція отримати бонуси за друга. На них зміщений основний акцент, а елементи управління (історія замовлень і сторінка зміни профілю) згорнуті в один блок.
Кошик
Сторінка кошика також відображає всі можливості клієнта по отриманню переваг в процесі замовлення:
- бонусний рахунок;
- знижка за програмою лояльності;
- поле для введення промокодом.
Акції
Контакти
Обговорити проект