Як збільшити продажі з сайту: SEO або SMM?

Як збільшити продажі з сайту: SEO або SMM?

Наші послуги:

Просування в пошукових системах
Вартість: від 299$ у місяць
Термін: від 3 місяців
Просування в соціальних мережах
Вартість: від 299$ у місяць

Останні декілька років серед фахівців маркетингу не згасають суперечки про найефективніший спосіб просування бізнесу. Єдиної думки не існує, оскільки конкретному бренду необхідний досить певний комплекс просування на кожному з етапів розвитку бізнесу.

Підприємці звикли до досить конкретних фактів, а вибір єдиного та найефективнішого способу просування бізнесу – дуже аморфний. У цій статті, ми надамо вам порівняльну характеристику двох основних сил SEO та SMM, також зробимо висновки, незважаючи на їх кардинальні відмінності між собою.

Що таке SEO

SEO-просування – це комплекс дій, спрямованих на поліпшення позицій сайту в пошуковій видачі (Google / Яндекс). Схематично, весь процес націлений на те, щоб ваш сайт знаходили потенційні клієнти, через пошукові системи.

SEO-оптимізація – один з історично перших і базових способів просування. Багато хто віддає перевагу саме цьому способу просування, тому що поліпшення позицій сайту, згодом, дозволяє вийти на досить стабільні та прогнозовані показники.

Що таке SMM

SMM – це контакт бізнесу та цільової аудиторії з використанням соціальних мереж. Поява соціальних платформ в сучасному житті, поетапно нав’язала нам певні звички та модель поведінки, що дозволяє бізнесу ефективно взаємодіяти з потенційними споживачами.

Переваги і недоліки SEO

Якісна та ефективна робота з пошуковою видачею – це трудомісткий і комплексний процес, який включає роботу з контентом сайту, опрацюванням ключових слів, цитованості та наявність зовнішніх посилань.

Для досягнення видимих ​​результатів необхідний багаж умінь і професійних якостей, а також певний запас часу. Ваш веб-сайт зможе показувати стабільно високі показники, після 3-5 місяців плідної роботи.

Відносно довгий період оновлення даних про сайти пошуковими системами – один із лякаючих моментів. Але з належним запасом терпіння і розумінням мети, результатом прослужить якісний та безперебійний потік клієнтів.

Один раз продумав грамотну SEO-стратегію, яка включає в себе роботу з наповненням і технічною частиною, вам залишається лише слідувати плану створення контенту та періодично проводити SEO-аудит, а потік клієнтів буде приходити без вашого втручання.

Первинне вкладення коштів + ​​професійна робота з контентом і запас часу – формула ефективного SEO.

Переваги і недоліки SMM

Робота з соціальними мережами вигідно відрізняється мобільністю та швидким запуском. Створити обліковий запис, почати наповнювати контентом і запустити рекламу на збір вашої аудиторії – можна за кілька тижнів.

До істотних мінусів слід віднести високий рівень конкуренції та боротьби за увагу користувачів. Ви повинні чітко розуміти вашу ЦА і точково впливати на неї для ефективного залучення замовлень.

До вигідних особливостей SMM слід віднести можливість досягти інші цілі: створення іміджу бренду, збір референтної думки, дослідження заперечень і страхів користувачів, прямий контакт з аудиторією. Ці фактори дозволяють краще розуміти бажання клієнтів і створювати якісний та впізнаваний бренд.

У яких випадках краще працює SEO

Однозначно, при створенні власного сайту, необхідно здійснити комплекс робіт по поліпшенню позицій в пошуковій видачі. Саме цей спосіб просування дозволить в довгостроковій перспективі перетворити звичайний сайт в ефективний маркетинговий інструмент.

Також, при наявності певного імені та впізнаваності бренду – генерація трафіку з пошукових систем буде працювати краще, адже користувач вже знайомий з вами.

Для товарних ніш SEO – це ефективний спосіб отримувати замовлення, адже клієнт вже зацікавлений в покупці. Перейшовши на ваш сайт з пошукових систем, він одразу ж може знайти потрібний товар і придбати його. Це значно зменшує час покупки та спрощує процес замовлення.

Які завдання краще вирішить SMM

При наявності налагодженого сайту, соціальні мережі дозволять краще розуміти потреби ваших клієнтів та отримувати швидкий зворотний зв’язок, а також тестувати нові напрямки.

Створення імені бренду та впізнаваності компанії – це завдання, які SMM вирішує значно краще інших способів просування.

У разі створення нової товарної марки або компанії, використання соціальних мереж (Facebook, Instagram, YouTube та ін.), допоможе ефективно та масово взаємодіяти зі споживачем і досить швидко сформувати аудиторію.

Висновок

SEO орієнтоване на запити, які люди вбивають в пошукову систему. Таким чином такий вид просування формує аудиторію за ключовими словами, в той час як SMM націлене більше на демографічні параметри – стать, вік, місце проживання та ін.

Хочемо зазначити, що найбільш ефективний маркетинг, має на увазі використання всіх доступних способів просування. Симбіоз SEO та SMM допомагає бізнесу максимізувати генерування трафіку та отримувати замовлення.

Знайшли помилку?
Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter

Наші послуги:

Просування в пошукових системах
Вартість: від 299$ у місяць
Термін: від 3 місяців
Просування в соціальних мережах
Вартість: від 299$ у місяць

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Обговорити проект

Google Rating 5.0 Based on 17 reviews
Telegram Viber messenger email