Як створити ефективний сайт, який продає в 2020 році

Як створити ефективний сайт, який продає в 2020 році

Наші послуги:

Просування в пошукових системах
Вартість: від 299$ у місяць
Термін: від 3 місяців
Контекстна реклама (PPC)
Вартість: від 299$ у місяць
Просування в соціальних мережах
Вартість: від 299$ у місяць

Наша команда займається створенням сайтів та інтернет магазинів різного рівня складності вже більше 10 років, і за цей час змінювалася візуальна та функціональна складова, зростала швидкість інтернету і змінювалися пристрої споживання контенту, змінювалися принципи використання сайтів та все більше аналізувалася поведінку користувача на сайті.

На зорі епохи інтернету більшість сайтів були просто набором статичних інформаційних сторінок, часто навіть не мали адміністративної панелі для управління контентом, вони мали дво- або трьох-стовпчикову структуру і безліч простеньких прикрас, наприклад таких як “сніг”, музика, та інші хитрощі на JavaScript.

На сьогоднішній день, якісний і ефективний сайт, який приносить прибуток – це високотехнологічний “організм” з безліччю нюансів у кожному аспекті, починаючи з дизайну, закінчуючи маркетинговою стратегією, які вивчаються і змінюються в пошуках рішень для підвищення доходу від сайту.

Сайт, який продає

Якщо ще десять-двадцять років тому, більшість сайтів використовували два-три стовпчики для розміщення контенту, де в бічних блоках розміщували багато “віджетів”, наприклад:

  • календар;
  • погода;
  • курс валют;
  • останні новини;
  • банери;
  • опитування,

то сьогодні це вже зовсім не актуально, адже акцент змістився на контент та цільову дію. Вектор розвитку сайтів змінився і пішов від принципу “місце де проводять багато часу”, і на даний момент основна мета та ідея – швидке і просте оформлення заявки.

Чим людина далі від розуміння суті дизайну та його принципів, тим різноманітнішим і суб’єктивним він йому здається, адже дизайн сайту – це зовнішній вигляд вашої компанії, її відображення в інтернеті. Його можна “грубо” поділити на наступні пункти:

  1. архітектура сайту – кількість розділів, меню, пунктів меню і контент, що розміщується на сторінках;
  2. структура сторінок – порядок і місце розміщення функціональних та текстових блоків на сторінці;
  3. фірмовий стиль (айдентіка) – дасть зрозуміти користувачеві, що він потрапив на сайт саме тієї компанії, яку шукав;
  4. стиль дизайну – безпосередньо залежить від тематики проекту, сфери роботи та ідеологі компанії.

Архітектура сайту безпосередньо залежить від ніші, а також від контенту, який вже існує або буде створений спеціально, і може бути використаний для наповнення сайту. Структуру, також, намагаються максимально спрощувати для того щоб зробити взаємодію з сайтом максимально простим та зрозумілим навіть недосвідченому відвідувачеві, так як це впливає на конверсію, а відповідно і на прибуток, що приносить сайт.

Безумовно крім простоти використання важлива ще й логічна послідовність викладеної інформації, щоб провести користувача по всьому циклу продажу, починаючи від знайомства та закінчуючи закликом до дії. Логічні послідовності можуть містити абсолютно різні маркетингові елементи, але основними є:

  • знайомство;
  • перелік послуг;
  • виконані роботи;
  • переваги;
  • відгуки;
  • контакти/форма зворотного зв’язку.

Також, при розробці дизайну є деякі усталені рішення, до яких “привчили” інтернет користувачів, наприклад такі як, мобільне меню у вигляді “бургера” (три горизонтальні рисочки, розташовані одна під одною). Такі, вже знайомі елементи дозволяють користувачам “відчувати себе як вдома”, впевнено та комфортно.

Таким чином, виходить що “дизайн” – досить детерміноване поняття, безумовно за умови, що всі ці пункти вже визначені для вашої компанії, та не потрібно розробляти логотип або фірмовий стиль.

Ефективний функціонал

Ефективний функіцонал

Також як і дизайн, принцип взаємодії користувача з сайтом за цей час змінився, він пройшов шлях від простих інформаційних сайтів до майже повної автоматизації більшості процесів: від вибору товару або послуги до її оплати онлайн. У зв’язку з цим з’являвся новий функціонал, який дозволяв користувачеві здійснювати більше дій онлайн, з’являлися різні рішення для різних сфер і типів послуг, що призвело до умовного поділу сайтів на типи.

Тип сайту визначається його функціоналом, який в свою чергу визначається типом підприємства та/або сферою підприємництва. До сайтів складно застосувати сувору класифікацію, оскільки вони всі індивідуальні та вирішують різні завдання в різних сферах і для підприємств різного розміру.

Великі проекти для банків, платіжних систем, бірж, медичних установ, сервісів, а також типові рішення для малого та середнього бізнесу, які для простоти “грубо” поділяють на кілька видів:

  1. лендінг пейдж (від англ. landing page) – посадкова сторінка, підходить для продажу сезонних товарів, надання послуг, основним недоліком якої є відсутність можливості просування в пошукових системах;
  2. інформаційний сайт – сайт-візитка, корпоративний сайт, що містить всю необхідну інформацію про компанію, послуги, новинний розділ або блог і контактну інформацію;
  3. інтернет магазин – інтернет каталог продукції з можливістю формування кошика та оформлення замовлення; також зустрічаються і просто онлайн-каталоги без кошика.

Таким чином, для правильного вибору типу сайту необхідно проаналізувати сферу і “думати як клієнт”, для того щоб зрозуміти який функціонал йому потрібен, що стане відмінною рисою вашої компанії, яка дозволить їй виділятися.

Кросбраузерність і адаптивний дизайн

В недалекому минулому, споживання контенту та використання веб-сайтів здійснювалися за допомогою стандартних персональних комп’ютерів (ПК), а сайти розроблялися під стандартний мінімальний дозвіл екранів в 1024х768 пікселів і найскладнішим завданням була кросбразуерна верстка, що доставляла клопоту, зокрема при вимозі коректної роботи в Internet Explorer 6 та нижче.

Сьогодні, у зв’язку з розвитком технологій, впровадженням HTML5 і допоміжних бібліотек, питання кросбраузерності стало менш актуальним. На це також вплинуло і те, що більшість браузерів мають однакову платформу, а введення HTML5 дозволило стандартизувати процедуру відображення більшості проблемних об’єктів.

Однак, у зв’язку зі зміною та зростанням кількості типів пристроїв для споживання контенту, стала актуальною задача коректності відображення сайту на пристроях з різною роздільною здатністю екрану, так званий адаптивний дизайн. Завдяки адаптивному дизайну сайт зручний для використання на будь-яких пристроях: від мобільних телефонів до телевізорів з високою роздільною здатністю.

Грамотне просування

У сучасному світі складно уявити популярний ресурс, просуванням якого ніхто б не займався, і він був популярним за фактом своєї розробки, адже кількість сайтів в мережі інтернет зростає, все більше компаній та бізнес-процесів переносяться в віртуальну площину, а це – конкуренція.

На відміну від розробки сайту ще 10-20 років тому, коли це обіцяло можливий вихід першим на ринок інтернет-продажів у вашій сфері, і досить було кілька сторінок щоб потрапити в Топ пошукових систем – єдиних агрегаторів всіх ресурсів, в 2020 році для просування свого ресурсу необхідний цілий арсенал:

  1. SEO – оптимізація і просування в пошукових системах;
  2. SMM – соціальний медіа-маркетинг, просування в соціальних мережах;
  3. PPC – контекстна реклама.

Безумовно, найрезультативнішим для просування сайту, є використання всіх напрямків одночасно та комплексного підходу до маркетингу, проте ефективність від використання деяких з них може варіюватися в залежності від сфери та виду діяльності, а також, наприклад SEO, не застосовується для сайтів виду Landing page.

Також, як і в класичному маркетингу, в інтернет маркетингу важливу роль відіграє бюджет для просування в кожному з цих напрямків, при цьому з кожного з них ви отримуєте різний рівень конверсії, після чого ми рекомендуємо перерозподілити бюджет вашої рекламної компанії.

Просування в пошукових системах

Пошукова оптимізація (SEO) є основним методом просування сайту, так як він спрямований на підвищення позицій у видачі пошукових систем за різними запитами, які складають “семантичне ядро”. Таким чином можна охопити більшу аудиторію:

  1. клієнти, які тільки цікавляться послугою/продуктом і хочуть дізнатися більше;
  2. клієнти, які вже користуються послугою/продуктом, але їх щось не влаштовує;
  3. клієнти, які цілеспрямовано шукають конкретну послугу або товар.

Семантичне ядро можна розширювати або скорочувати залежно від ніші, переслідуваних цілей, а також креативності підходу, що в свою чергу розширить або звузить коло відвідувачів, і як наслідок – потенційних клієнтів.

Ще одним плюсом, у порівнянні з іншими видами просування, є відсутність вартості за кожен клік, тобто за кожного відвідувача або клієнта, що дозволяє збільшувати відвідуваність без збільшення бюджету завдяки розширенню семантичного ядра.

Незважаючи на очевидні економічні вигоди даного типу просування, він дуже вимогливий до іншого ресурсу – часу. Щоб побачити перші результати по просуванню, для різних проектів необхідно витратити до пів року в постійній роботі над сайтом. Однак, це так само працює й у зворотній бік – результати роботи SEO не анулюються якщо призупинити роботу. Простими словами – в просуванні сайту в пошукових системах немає ефекту “вимикача”.

Терміни на просування пов’язаний з поточним станом проекту, із затримками з боку пошукових систем, а також з конкурентним середовищем. Незважаючи на це, на ринку присутні фахівці, які гарантують клієнту високі позиції, оплати за фактом просування, оплати за трафік або за позиції за ключовими словами, проте на ділі це може бути показником:

  • застосування чорних методів просування, через які можна отримати бан в пошуковій системі;
  • неефективного просування по запитам низької якості;
  • продаж вторинних послуг.

Щоб захистити себе та свій проект, необхідно розуміти, що 100% гарантія на результат в реальних умовах практично неможлива через принципи роботи SEO і наявності змінних:

  • алгоритми пошукових систем є комерційною таємницею, жодна пошукова система їх не розкриває;
  • за чорні методи просування, які гарантують швидкий результат, ресурс може отримати бан;
  • бюджети конкурентів, які вкладають великі суми;

Необхідно завжди пам’ятати, що якщо сайт новий, то він завжди “наздоганяє”, так як конкуренти працюють в цьому напрямку вже деякий час, і, що важливо, не збираються зупинятися.

Плюси SEO:

  1. нескінченне розширення аудиторії сайту за рахунок розширення семантичного ядра;
  2. відсутність вартості за кожного клієнта або просто відвідувача;
  3. продовжує працювати навіть якщо ви припиняєте роботу;

Мінуси SEO:

  1. необхідний час для результату;
  2. не застосовний до лендінг пейдж (landing page);
  3. в деяких випадках бюджети дуже великі.

Просування в соціальних мережах

Даний тип просування має два основних напрямки: ведення публічної сторінки або групи (паблік), і ведення рекламної кампанії в соціальних мережах. Ведення сторінки в соц. мережі досить трудомістка робота, тому що для її якісної реалізації фахівець(і) повинні мати:

  1. навички написання грамотних текстів для дописів (записів);
  2. навички дизайну для додавання графічних матеріалів до дописів;
  3. знання про продукт/послугу і розуміння психології людей;
  4. креативність.

Рекламні кампанії в соціальних мережах – таргетований вид реклами, який просуває продукт або послугу по заданій аудиторії. Під час налаштування реклами ви можете вказати:

  • ціль;
  • стать;
  • вік;
  • мiсце знаходження;
  • інтереси;
  • мову;
  • місця розташування;
  • бюджет та багато іншого.

Таким чином, при правильному налаштуванні рекламної кампанії, ваша реклама показується вашій цільовій аудиторії (ЦА), що дає можливість збільшити шанс того, що ваш товар або послуга зацікавить потенційного покупця.

Однак, зважаючи на величезну кількість реклами в інтернеті деякі використовують AdBlock (плагін для блокування рекламних банерів), у зв’язку з чим вони можуть не побачити вашу рекламу. Ще існує таке поняття як “міссклік” (від англ. Miss – промазати, click – клік.), Коли користувач випадково натиснув на рекламу. Також є конкуренти, які з задоволенням склікають ваш рекламний бюджет для того щоб реальні користувачі не звернулися до вас.

Незважаючи на наявність усіх цих мінусів даний тип просування актуальний та може бути корисним для локального бізнесу, товарних послуг масового споживання з низькою вартістю і високою маржинальністю, для підвищення впізнаваності та просування вашого бренду.

Зважаючи на такий об’ємний та різноплановий фронт робіт, для ведення в соціальних мережах краще звертатися до вже злагодженої команди, яка матиме всі необхідні навички, а також зможе реалізувати якісне ведення вашого соціального аккаунта.

Плюси SMM:

  1. швидкий запуск;
  2. налаштування по аудиторії та місцю розташуванню;
  3. може бути застосований до будь-якого типу сайтів;

Мінуси SMM:

  1. немає рекламного бюджету – немає реклами – немає продажів;
  2. оплата за клік (або за дію в деяких випадках, але за фактом угода ще не закрита);
  3. “склікування” вашої реклами конкурентами.

Контекстна реклама

Зазвичай під контекстною рекламою мається на увазі реклама в пошуковій системі, коли користувач вводить запит в пошукову систему та у видачі отримує кілька блоків з рекламними посиланнями. Даний тип реклами також є таргетованим, як і рекламні компанії в соц. мережах, однак має деякі відмінності.

Контекстну рекламу можна поділити на кілька типів:

  • реклама в пошуковій системі;
  • реклама на сайтах-партнерах (контекстно-медійна мережа, КМС);
  • ремаркетинг.

Ключовою особливістю реклами в пошуковій мережі є те, що користувач шукає ваш продукт або послугу, а не просто переглядає стрічку новин або фотографій в Instagram, таким чином, шанси на вчинення цільової дії зростають. Але для цього необхідно грамотно налаштувати рекламну компанію за такими параметрами:

  • грамотно підібрати ключові слова – кожне ключове слово має свою вартість за клік;
  • місце розташування;
  • ціль;
  • мови;
  • розклад показу;
  • пристрої;
  • бюджет та багато іншого.

Реклама в контекстно-медійній мережі схожа на рекламу в соціальній мережі, але має трохи інші параметри налаштування, і сама по собі малоефективна, чого не скажеш про ремаркетинг – реклама направлена на аудиторію відвідувачів вашого сайту, що дозволяє не втратити клієнтів, наприклад у разі тривалого періоду на прийняття рішення про придбання товару або послуги.
Плюси PPC:

  1. швидкий запуск;
  2. настройка за ключовими словами, аудиторії та місцем розташуванням;
  3. може бути застосованим до будь-якого типу сайтів;

Мінуси PPC:

  1. немає рекламного бюджету – немає реклами – немає продажів;
  2. оплата за клік;
  3. “склікування” вашої реклами конкурентами.

Жоден справжній фахівець не дасть гарантію на реальний дохід від конкретного виду реклами з огляду на динамічність ринку і відсутності можливості точно спрогнозувати поведінку конкурентів і користувачів. Більш того, грамотний маркетолог буде тестувати і комбінувати різні типи реклами та кампаній регулярно корелюючи і перерозподіляючи бюджет.

Висновок

Як бачимо, створення ефективного сайту, який продає в 2020 році – досить трудомістка та об’ємна робота не тільки з точки зору розробки самого сайту, але і його просування. Для реалізації сайту, що приносить реальний дохід необхідно дотримання всіх трьох умов:

  1. простий та гарний дизайн;
  2. якісний і зручний сайт;
  3. регулярне просування.

В першу чергу важливий сам сайт – сьогодні це не тільки “обличчя” вашого бізнесу в інтернеті, але й інструмент безпосереднього продажу. Він грає фундаментальну роль в процесі спілкування з клієнтом, саме на нього переходить клієнт з реклами, саме на ньому він знайомиться з вами та вашою компанією і потрібно зробити все, щоб це знайомство не тільки було приємним, але й таким, що запам’ятовується.

Не ризикуйте, підійдіть до вибору фахівців з розумом, не поспішайте – перевірте реалізовані сайти, не заощаджуйте кошти на розробці сайту, щоб не втратити свої гроші та отримати реальний прибуток, а не обіцянки.

Знайшли помилку?
Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter

Наші послуги:

Просування в пошукових системах
Вартість: від 299$ у місяць
Термін: від 3 місяців
Контекстна реклама (PPC)
Вартість: від 299$ у місяць
Просування в соціальних мережах
Вартість: від 299$ у місяць

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Обговорити проект

Google Rating 5.0 Based on 17 reviews
Telegram Viber messenger email