Як розкрутити канал в телеграм

Як розкрутити канал в телеграм

Телеграм визнаний користувачами, як найзручніший месенджер в рунеті, і частково – в англомовній мережі. Усе це завдяки відсутності реклами і простоті використання. Якщо потрібно просто зайти, відправити повідомлення і вийти, то немає більш простого способу для такого завдання.

Але у Телеграма є своя особливість – це канали, які стали для месенджера аналогом спільнот в соціальних мережах. Нові публікації з’являються, як звичайні повідомлення, що зручно – не потрібно переходити в якесь нове вікно. Це спрощує доступ до корисної інформації користувачеві, а з боку адміністрації каналів – дає можливість користуватися більшою лояльністю передплатників, в порівнянні з тими ж групами і публічними сторінками в соціальних мережах.

І якщо у вас є бажання почати свій бізнес, розкрутити його через канал в Телеграма, то як це зробити, розповість наша сьогоднішня стаття.

Ставимо завдання

Починається все з визначення – навіщо вам потрібен канал у Телеграмі. Тут не підійде мотивація “Просто у всіх є, чому б і мені не завести?” Така мета не призведе ні до якого результату. У кращому випадку, канал буде наповнений десятком публікацій, на нього підпишуться ваша сім’я і близькі друзі, і на цьому – все.

Додаткова обставина – розкрутка через канал в Telegram підходить не всім. Якщо ви тут збираєтесь просто публікувати фото, то краще для цього використовувати Інстаграм або інші соціальні мережі.

Телеграм – це месенджер, і орієнтація тут більше – на цікавий текстовий контент. Підписатися або відписатися тут – простіше, ніж в соціальних мережах. Тому, якщо контент не приносить якусь користь, чи не розважить і ні про що не повідомить – підписник будуть йти, щоб не відволікатися на повідомлення про ваші публікації.

Які завдання може виконувати Телеграм-канал

  • Залучати читачів. Якщо вам є що сказати, і вам не раз доводилося чути заклик “Пиши ще!”, то канал – це спосіб висловитися на більш широку аудиторію. Чим більше у вас буде читачів – тим більша мотивація написати про щось ще. І так – по колу. Чим більше цікавих публікацій, тим більше читачів, тим активніше зростає популярність ваша і вашого каналу;
  • Продаж реклами. Як тільки ви набрали 1000-2000 підписників, ваш ресурс стане хорошим майданчиком для рекламодавців. Якщо ви пишете в категорії “Заходи і новини міста”, то ви зможете робити раз на тиждень рекламну публікацію вартістю від 100 до 1000 грн. Ціна буде залежати від кількості підписників – одного читача рекламодавці оцінюють в 1 грн. Така монетизація вашого захоплення буде мотивувати вас до розвитку;
  • Просування бізнесу. Канал з живими підписниками – готовий майданчик для продажу товарів і послуг. Механізм продажів буде таким же, як і у сайтів компанії: 80% корисного контенту, і 20% – посилань на товари та рекламні публікації. З тією лише різницею, що канал – дешевше на старті і ближче до аудиторії, за рахунок середовища простого месенджера, який багато користувачів відкривають хоча б раз на годину.

Визначте, що ви хочете робити в вашому телеграм-каналі – і ви вже приблизно зможете сказати, про що, що саме хотіли б публікувати і з якою частотою.

Створення унікальної пропозиції

Термін УТП – унікально торгова пропозиція – пішов з продажів. І навіть якщо ви не збираєтесь прямо продавати щось, вам все одно доведеться відповісти на питання: у чому основна особливість вашого каналу.

Оскільки, кожен користувач, приймаючи рішення про підписку на вас, запитає “Чому я повинен на цей канал підписатися?” Якщо ви і самі поставите це питання, збираючись створити свій канал в телеграм, то у вас буде вже 50% гарантії, що ви досягнете успіху в своїх цілях (отримання популярності, успішні продажі, дорогій рекламі тощо).
Як розкрутити канал в телеграм

Варіанти унікальних пропозицій

  • експертність – якщо ви маєте в якійсь галузі великий практичний досвід – ви можете ділитися своїми знаннями;
  • погляд з середини – якщо ви потрапили в якусь ситуацію, наприклад, переїхали в іншу країну, і у вас є що розповісти тим, хто тільки збирається це зробити, то такий підхід забезпечить стабільний попит;
  • авторський стиль – якщо ви пишете вірші або прозу, ведете свій блог в якомусь вузькому стилі (записки від старшого друга, наприклад), то канал – відмінний спосіб знайти вдячних шанувальників вашої творчості;
  • вузько тематична вибірка новин – аналог e-mail-розсилок в якійсь специфічній галузі (маркетинг, дизайн, копірайтинг тощо.). Канал зможе стати варіантом доповнити ваш власний сайт або співтовариство в соціальній мережі: просто розсилайте щотижня періодичну підбірку найкращих статей, і тоді вже наявні підпичники каналу будуть регулярно піднімати відвідуваність вашого ресурсу.

Розробка контент-плану

Приділіть увагу розробці плану публікацій для вашого ресурсу.

Основні питання, які потрібно вирішити:

  1. Якого роду публікації у вас будуть на каналі в найближчий тиждень або місяць?
  2. Про що будуть ці публікації?
  3. З якою частотою будуть виходити?
  4. У якому часі?

Публікації повинні виходити регулярно, щоб у читачів не виникло відчуття, що канал не активний. Перерви в публікаціях позначаються більше на нових, ніж постійних підписчиках. Новий читач, підписавшись на канал, спочатку прочитає кілька останніх постів, потім поспостерігає за змінами кілька днів. Якщо темп публікацій його не влаштує – він відпишеться.

Додатково хороший контент – це один із способів безкоштовного просування вашого телеграм-каналу. Реклама буде поширюватися через “сарафанне радіо”: підписники запрошують друзів, і ваша аудиторія буде рости без матеріальних вкладень.

Як розкрутити канал в телеграм

Інші способи безкоштовно просуватися у  Телеграм

  • через соціальні мережі. Розкажіть на своїй сторінці про канал, обґрунтуйте, чому варто підписатися на ваш ресурс. Попросіть друзів поділитися в своїх профілях посиланням на канал. Чим більше контактів – тим більше потенційне охоплення такої реклами;
  • партнерство. Зв’яжіться з адміністрацією каналів в суміжній тематиці і домовтеся про взаємну рекламу. Взаімопіар спрацює швидше, ніж просто розсилка запрошень по друзях. Адже тематика одна, а значить, і те, що ваш контент потрапить в область інтересів передплатників партнерів – вище;
  • тематична спільнота в соціальних мережах. Ви можете робити публікації своїх постів в тематичних спільнотах, і в кінці робити посилання на ваш канал (з дозволу адміністрації);
  • додавання до каталогу. У Телеграм-каналів є тільки посилання, і тільки через нього, або через персональне запрошення можна підписатися. І для того, щоб необхідну інформацію було простіше знайти, були створені всілякі каталоги, в яких можна знайти інформацію про цікаві канали. Додайте туди посилання на свій – і вас помітять.

Просування Телеграм-каналу нашими спеціалістами

Яко же у вас є далекосяжні плани, щоб просунути свій телеграм канал, і ви готові вкладатися в його просування, то ви можете замовити послуги фахівця з просування телеграм-каналу. Це – досить молодий напрямок, і не кожен фрілансер буде здатний зрозуміти специфіку просування такого нового продукту.

Найкраще звертатися до професійних студій по просуванню, які мають досвід в роботі з інтернет-інструментами, і точно знають що потрібно в кожному конкретному випадку. Саме такими фахівцями є співробітники компанії Rubika. У своєму портфоліо ми вже маємо ряд кейсів з просування каналів у телеграм, і конкретні результати.

З усіма успішними проектами ви можете ознайомитися в спеціальному розділі на нашому сайті і замовивши індивідуальну консультацію у наших менеджерів.

Звертайтеся до фахівців Rubika, і ваш канал на телеграм стане популярним і принесе вам прибуток!

Знайшли помилку?
Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Обговорити проект