Digital-маркетинг як кращий вид реклами в 2020 році

Digital-маркетинг як кращий вид реклами в 2020 році

Наші послуги:

Контекстна реклама (PPC)
Вартість: від 299$ / у місяць
Просування в соціальних мережах
Вартість: від 299$ / у місяць
Просування в пошукових системах
Вартість: від 299$ / у місяць
Термін: від 3 місяців

Усі успішні компанії поєднують в собі два аспекти: якісний затребуваний продукт і ефективний маркетинг. Як тільки виникли системи масового інформування (ЗМІ) – з’явилася реклама. У нашій попередній статті “Як створити ефективний сайт, який продає” ми вже торкалися питання інтернет-реклами. У даній статті ми постараємося розкрити питання ще більше.

Газети дозволили розповісти про свої послуги широкому колу людей, правда без інструментів точкової взаємодії з цільовим клієнтом. Спеціалізовані журнали дали можливість більш якісно розміщувати оголошення, наприклад: реклама чоловічої туалетної води та сигар в журналі Playboy, або косметики в журналі Cosmopolitan.

Поділ за тематичними каналами на телебаченні, дозволив краще взаємодіяти зі своїми споживачами, показуючи релевантну до інтересів користувачів рекламу.

Інтернет і мобільні гаджети надають ще більше способів визначати своїх клієнтів і дають можливість точково налаштовувати рекламу, не витрачаючи зусилля та бюджет на людей, яким продукт буде нецікавий.

Сьогодні значна частина сучасного світу використовує мобільні девайси. За даними Hootsuite, на квітень 2019 року, з 7.6 мільярдів людей – 5.1 мільярдів унікальних мобільних користувачів. Відповідно, всі успішні бренди вже перебудували свої стратегії з урахуванням інтернет-маркетингу.

Що таке digital реклама?

Digital реклама, в широкому сенсі, – це просування компанії та контакт з вашою цільовою аудиторією, за допомогою цифрових носіїв. Насправді, нічого страшного в цьому понятті немає. Це все теж взаємодія зі споживачем і реклама свого продукту, тільки з використанням сучасних технологій.

Цей вид маркетингу доволі різноманітний та включає в себе: від використання цифрових екранів на вулицях до QR-кодів на друкованій продукції. У цій статті ми розглянемо найефективніші та затребувані канали інтернет-просування. До них відносять:

SMM – просування в соціальних мережах

Соціальні мережі – важлива частина життя суспільства. Аудиторія топових платформ, таких як: Facebook, Instagram, YouTube, Telegram і Twitter обчислюється мільярдами користувачів. Люди починають день з “перевірки” стрічки новин улюблених мереж та в цілому, проводять в них від 1 до 4-5 годин на день.

Соціальні мережі поетапно трансформувалися з місця для комунікації користувачів в справжні майданчики для бізнесу, завдяки широкому функціоналу і можливостям точно надавати рекламу “правильним” людям.

Також, хотілося б спростувати стереотип, що такі платформи – це лише для молоді. Насправді, для кожного сервісу характерна своя аудиторія і профілююча вікова група. Наприклад, для Instagram типова більш молода аудиторія (67% у віці від 18 до 35 років), а в Facebook – переважна більшість користувачів – у віці 27-45 років. Важливо правильно визначити, які соціальні мережі підходять під вашу нішу та акцентувати увагу на них.

SEO – оптимізація сайту в пошуковій видачі

Такий вид інтернет-просування націлений на поліпшення позицій сайту в пошуковій видачі по органічним запитам. Важливо розуміти, що клієнти, які приходять з пошуку Гугл та Яндекс, – це потенційні покупці, вони самі шукали товар і якщо умови будуть конкурентоспроможними, а сайт виконаний технічно грамотно – замовлення вони зроблять саме у вас.

Спочатку реалізувавши грамотну структуру сайту, здійснивши внутрішню оптимізацію та підкріпив це статтями і відгуками на сторонніх ресурсах ви отримуєте налагоджений та безперебійний потік трафіку на сайт.

Цей вид Діджитал-реклами по праву вважається одним з найбільш ефективних, він поєднує в собі точне попадання в вашого покупця і помірний бюджет. Ще одна характерна особливість SEO: зростання трафіку не тягне прямо пропорційне збільшення витрат.

РРС – контекстна реклама

Якісний сайт та контекстна реклама в пошукових системах – це початковий спосіб просування, який може забезпечити швидкі результати. PPC дозволяє одними з перших контактувати з потенційними клієнтами в момент, коли вони безпосередньо зацікавлені товаром. Вибираючи для себе найкращий варіант, за допомогою пошукових систем, покупці взаємодіють з вашими рекламними оголошеннями. Далі, потенційний клієнт переходить по посиланню і в разі якісно виконаного веб-сайту – купує ваш товар.

Переваги інтернет-реклами

Унікальна система метрик
Кожен крок клієнта в інтернеті відзначається та фіксується. Вам надаються точні дані про: загальний бюджет, кількість кліків по посиланнях, переходи на сайт, відсоток трафіку з різних мереж, кількість продажів через кожен рекламний канал та багато інших показників.

Це дозволяє отримувати цінну інформацію про кожен етап: своєчасно вносити зміни, регулювати бюджети, налаштовувати таргетинг і проводити тестування. Таким чином, ви досягаєте максимальної ефективності від реклами.

Стрімко зростаюча аудиторія
З кожним роком усе більше людей віддають перевагу інтернету, ніж іншим способам споживання та комерції. Ця динаміка спостерігається вже кілька років і за прогнозами буде тільки нарощувати темпи.

Велика кількість варіантів взаємодії
Ви можете починати з декількох основних зв’язків:

  1. Сайт + SEO-просування;
  2. Сайт + контекстна реклама;
  3. Сайт + таргетована реклама.

Поетапно налаштував рекламні канали – ви досягнете стабільних результатів. Потім, для залучення додаткового трафіку і масштабування, можна освоювати інші майданчики. Компетентне поєднання декількох типів просування дозволяє почати продавати вже з перших днів роботи сайту.

Труднощі використання digital-маркетингу

Кожна платформа має ключові особливості та вимагає свого підходу. Наприклад: акцент на яскраву візуальну складову в Instagram або обмежена кількість символів в контекстній рекламі Google. Для того, щоб реклама приносила результати, усі нюанси повинні бути враховані.

Найчастіше, у власника бізнесу, просто немає часу на детальне опрацювання кожної платформи, що тягне завищені бюджети і низьку ефективність реклами. Цю проблему вирішує делегування обов’язків.

Почавши співпрацю з командою Rubika, яка повністю візьме на себе турботу про digital-маркетинг та комплексно реалізує це завдання, ви побачите наскільки це ефективний спосіб отримувати клієнтів.

Які вигоди приносить інтернет-маркетинг для бізнесу?

Якщо підсумувати: digital-маркетинг – це динамічний і високоефективний спосіб контактувати з клієнтами та отримувати замовлення. Завдяки точності та системі метрик, він дозволяє спостерігати за процесом реклами, швидко вносити зміни і досягати поставлених цілей.

А ви вже використовуєте канали digital-просування? Яких результатів ви досягли?

Наші послуги:

Контекстна реклама (PPC)
Вартість: від 299$ / у місяць
Просування в соціальних мережах
Вартість: від 299$ / у місяць
Просування в пошукових системах
Вартість: від 299$ / у місяць
Термін: від 3 місяців

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Обговорити проект

Google Rating 5.0 Based on 16 reviews
Telegram Viber messenger email