Використання зірок (рейтингу) в пошуковій видачі – один з найбільш канонічних прийомів для залучення уваги до ресурсу в результатах пошуку Google. На сьогодні, майже кожен сайт володіє функціоналом рейтингу для кожної його сторінки, щоб виділитися на загальному тлі за допомогою сніппету в Google пошуку.
У зв’язку з цим, компанія Google вирішила змінити алгоритм відображення рейтингу в пошуковій видачі, про що повідомила в своєму офіційному блозі. Справа в тому, що більшість сайтів зловживали даними сніпетом, що і призвело до його відключення, адже Google намагається зробити пошук безпечніше та корисніше.
Технічно ніхто не обмежує власників сайтів і вони все також можуть розміщувати зірки та рейтинг на сторінках свого сайту як елемент дизайну або елемент взаємодії з користувачем, проте, ці дані не обов’язково будуть відображатися в пошуковій видачі.
Компанія надала перелік об’єктів, до яких можна застосовувати рейтинг, який буде враховуватися у сніппетах в результатах пошуку:
- schema.org/Book
- schema.org/Course
- schema.org/CreativeWorkSeason
- schema.org/CreativeWorkSeries
- schema.org/Episode
- schema.org/Event
- schema.org/Game
- schema.org/HowTo
- schema.org/LocalBusiness
- schema.org/MediaObject
- schema.org/Movie
- schema.org/MusicPlaylist
- schema.org/MusicRecording
- schema.org/Organization
- schema.org/Product
- schema.org/Recipe
- schema.org/SoftwareApplication
Незважаючи на наявність в даному списку об’єктів типу “Місцевий бізнес” і “Організація”, можна впевнено сказати, що більшість сайтів втратять і не зможуть використовувати даний rich-snippet, так як Google обмежив його використання на офіційних сайтах-представництвах компанії.
Розміщення власних (корисливих, самописних, з англ. self-serving) рейтингів на сторінках в об’єкті Organization або LocalBusiness заборонено!
Таким чином, якщо компанія А розмістить на своєму сайті рейтинг компанії А – такий рейтинг не потрапить в результати пошуку, так як він буде зарахований як корисливий. Також в даному записі були додані відповіді на найпопулярніші питання.
Як запевняє компанія, це оновлення зробить рейтинг в пошуку більш осмисленим, тим самим поліпшить досвід користування, при цьому практично не вимагаючи змін з боку більшості веб-майстрів. Усю інформацію щодо змін ви можете знайти в документації для розробників.
Поділитися: